Undead Campaign
|
|
Flame_Master | Дата: Воскресенье\Sunday, 31.05.2009, 12:16 | Сообщение # 51 |
Генералиссимус
Группа: Админ
Сообщений: 142
Статус: Оффлайн\Offline
| Also, its been silent now! Can you help me out on that English version of the Site?
"Impossible is nothing"
|
|
| |
horlyk | Дата: Понедельник\Monday, 01.06.2009, 20:00 | Сообщение # 52 |
Admin
Группа: Админ
Сообщений: 249
Статус: Оффлайн\Offline
| Post your questions, I'll try to help
Herz und ich - wir sind Motoren!
|
|
| |
Flame_Master | Дата: Понедельник\Monday, 01.06.2009, 21:05 | Сообщение # 53 |
Генералиссимус
Группа: Админ
Сообщений: 142
Статус: Оффлайн\Offline
| Well to begin with...link your "English" site thingy to "http://hoae.ucoz.net". I am gonna make one from scratch! Also register yourself on that site!
"Impossible is nothing"
|
|
| |
Flame_Master | Дата: Среда\Wednesday, 03.06.2009, 17:46 | Сообщение # 54 |
Генералиссимус
Группа: Админ
Сообщений: 142
Статус: Оффлайн\Offline
| Hey thanks for linking it...now off to work. There are these people I met all over, who wants to have a Campaign with the mod!...come on Horlyk, please...let's do a campaign...for this great game...
"Impossible is nothing"
|
|
| |
horlyk | Дата: Среда\Wednesday, 03.06.2009, 19:53 | Сообщение # 55 |
Admin
Группа: Админ
Сообщений: 249
Статус: Оффлайн\Offline
| Hmm... I think than I can do few maps. But not all alone. I can design a map with my story, that I'll post here, and you should made scripts for it, cuz I have no expiriens in this scripts... What do you think about?
Herz und ich - wir sind Motoren!
|
|
| |
Flame_Master | Дата: Четверг\Thursday, 04.06.2009, 12:23 | Сообщение # 56 |
Генералиссимус
Группа: Админ
Сообщений: 142
Статус: Оффлайн\Offline
| Well, I see what I can do about scripts... but thanks... ! Also, I met some HoAE developers in FaceBook!
"Impossible is nothing"
|
|
| |
horlyk | Дата: Четверг\Thursday, 04.06.2009, 19:48 | Сообщение # 57 |
Admin
Группа: Админ
Сообщений: 249
Статус: Оффлайн\Offline
| Fine. In a few weeks, I'll begin my modding
Herz und ich - wir sind Motoren!
|
|
| |
Flame_Master | Дата: Четверг\Thursday, 04.06.2009, 19:55 | Сообщение # 58 |
Генералиссимус
Группа: Админ
Сообщений: 142
Статус: Оффлайн\Offline
| Before that just hint me, that you are beginning! So I can give you my latest version of the mod! Also check these out http://www.moddb.com/mods/the-rise-of-sols-mod http://www.moddb.com/games/heroes-of-annihilated-empires/ We are in moddb!
"Impossible is nothing"
|
|
| |
horlyk | Дата: Пятница\Friday, 05.06.2009, 19:52 | Сообщение # 59 |
Admin
Группа: Админ
Сообщений: 249
Статус: Оффлайн\Offline
| Quote (Flame_Master) We are in moddb! Cool Quote (Flame_Master) Before that just hint me, that you are beginning! Ok)
Herz und ich - wir sind Motoren!
|
|
| |
Flame_Master | Дата: Воскресенье\Sunday, 07.06.2009, 10:41 | Сообщение # 60 |
Генералиссимус
Группа: Админ
Сообщений: 142
Статус: Оффлайн\Offline
| Yup! In moddb! Okay got any hint on "Campaign Story!"
"Impossible is nothing"
|
|
| |
horlyk | Дата: Воскресенье\Sunday, 07.06.2009, 11:44 | Сообщение # 61 |
Admin
Группа: Админ
Сообщений: 249
Статус: Оффлайн\Offline
| The first card that I will do - will be a prologue. The beginning will be at the world's end, in possession of a devil. There the way also will begin. The truth I was not defined yet with the hero, but I think that it will be vampiresse. It will go from the devil earths to the centre. The way will be not strongly dangerous on this card to an exit in green edges. There the first fighting fight also will begin. Here this approximate beginning of history with undeads. 1. How can I release teleports? 2. By the way, whether you know how to do dialogues in game?
Herz und ich - wir sind Motoren!
|
|
| |
Flame_Master | Дата: Воскресенье\Sunday, 07.06.2009, 21:39 | Сообщение # 62 |
Генералиссимус
Группа: Админ
Сообщений: 142
Статус: Оффлайн\Offline
| Both of which require insertion of lua functions... 1) I can do Teleports, as I have done in "Scrapian Ruins (4).m3d" 2) I'll try to see how dialogs can be done...
"Impossible is nothing"
|
|
| |